رویدادها آرشیو خبر ها
دیبالا: از زمانی که رونالدو به یووه امده، خوشحال تر هستم

دیبالا: از زمانی که رونالدو به یووه امده، خوشحال تر هستم

بیست و پنج سالگی خود را در حالی جشن می گیرد که از نظر فیزیکی و روانی در بهترین شرایط قرار گرفته و همراه یووه روزهای خوبی را پشت سر می گذارد، پائولو دیبالا در گفت و گو با دیلی میل تاکید کرد که همراه رونالدو بسیار خوشحال است.

 

هدف همیشه رسیدن به پیروزی ست، گرفتن جام ها و قهرمانی های ممکن، امسال فرصت و شانس بیشتری داریم، رونالدو بهترین بازیکن جهان امسال در کنار ماست و ما در حال نمایش و عملکرد بسیار خوبی هستیم. با رونالدو واقعا خیلی راضی و خرسند هستیم، گل های زیادی را خواهیم زد، از زمانی که به یووه امده است نیز من خوشحال ترهستم، گل های زیاد و مهمی را برای یووه در کنار یکدیگر به ثمررساندیم. ما امسال به هدف های همیشگی خود فکر می کنیم، خیلی ها فکر می کنند که یووه تنها به لیگ قهرمانان متمرکز شده اما این طور نیست، ما واقعا به فکر اسکودتوی دیگری نیز هستیم. در چهار سال اخیر دو فینال لیگ قهرمانان را تجربه کردیم و ثابت کردیم که می توانیم قهرمان شویم اما کمی بدشانس بودیم.

 

پوگبا

 

در ارتباط با یکدیگر هستیم، کسی چه می داند شاید در اینده با یکدیگر بازی کردیم، اما کجا نمی دانم من به نقل و انتقالات فکر نمی کنم، من تنها به پیروز شدن به همراه یووه می اندیشم.

 

مسی و تیم ملی

 

من همیشه هدف ام بازی خوب و موثر در تیم ملی کشورم است، در این تیم جوانان بسیار خوبی را داریم که باید فرصت بازی کردن داشته باشند. هر زمان که با مسی صحبت کردم، او درباره فوتبال صحبت کرده اما هرگز از او در این باره که به فکر بازگشت هست یا نه، حرفی نزدم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: